9
Aug 07

Your Fat Cats, show them to me

FT85 comments • 46,500 views

I was a bit confused as to why pics of fat cats was news worthy of the BBC. It appears to be a follow up to Fat cats facing soaring diabetes, which is PROPER NEWS.

Considering that previous BBC news ‘send us yr pics’ have ended up including notorious and filthy internet pics (disguised as logos, children’s art, etc) it looks like the editors have given up and are asking people just to send in the 35% of the internet that is cat pics anyway. b3ta i’m sure are all in a lather. But, MUST TRY HARDER — THESE AREN”T FAT CATS AT ALL

THIS is a fat cat
THIS IS A FAT CAT

Comments

1 2 3 All
  1. 61
    georgia on 15 May 2008 #

    shnickams

    my lil cutie bum

  2. 62
    billy on 15 May 2008 #

    if you starting cumon over to mr w class nd i will send you both up to fat cat heaven boom yahh

  3. 63
    pubichair on 15 May 2008 #

    mum ur sooooot now okaii ty imbarrasing im in skool now x x x xx x x

  4. 64
    pubichair on 15 May 2008 #

    mum u are sooo imbarrasing im in skool not noe kk ty x x x x*

  5. 65
    georgia on 15 May 2008 #

    oh baby cakes mummy imbaracing you sweety

  6. 66
    pubichair on 15 May 2008 #

    heyah u kk

  7. 67
    georgia on 16 May 2008 #

    hay ass munchs howz u

  8. 68
    georgia on 16 May 2008 #

    billy are you on line yet i seen you in english week b p2 at about 10:00am so refresh your page and read your mail you homafobic rat

  9. 69
    georgia on 16 May 2008 #

    hay pubic hair howz u are you on line yet get off your ass and read your mail you little dwrf lol

  10. 70
    georgia on 16 May 2008 #

    hay evrey one on line you hobos

  11. 71
    georgia on 16 May 2008 #

    billy just come on line you f***ing rat you skabby son of a bitch and by the way dont let pubic hair have any of your fag ta bbz

  12. 72
    georgia on 16 May 2008 #

    Those are the worst cat owners ever! It’s possible they photo enhanced it somehow, but the entire picture looks real enough. I feel soooooo bad for that cat! I just want to snuggle it so bad and take care of it- which i could do way better than those jerk-off, f**king pet owners! I mean are you eFFing kidding me? Who would possibly do that? They really need ot be reported and smacked across the face-
    ah shut up thats a load of crap lets all play the violin on are wrists coz a cat is a bit over wait just coz a cat likes there food leav the poor f***er alone you retareds bam chick a chick a word

  13. 73
    billy on 16 May 2008 #

    im here ass munches and how very daer you i am not an ordernary pupic hair i am a moldy on e so take that bitches

  14. 74
    billy on 16 May 2008 #

    ohh sa gem fucking hell u big gay goose !!!!!!

    lol

  15. 75
    georgia on 16 May 2008 #

    bring it on bich ill rip of your head and shit down your neek if you starting ill just have to rip your nipplos off bitch cumon then dish that shit and ill snap your dong of you ugly son of a hoe-yeah bring it skab i anint skared of you,it’ll be me ripin your head of and shiting down YOU’RE neck slag with the big ass xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxlv ya realyxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxim shit scaredxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  16. 76
    Venetia on 24 May 2008 #

    YOU F****** OWNERS YOU ARE SO CRUEL TO ANIMALS LOOK AT IT’S TERRIFIED FACE YOU f****** b**** I WANNA KILL YOU POOR THING f*** YOU YOU STUPID IDIOTIC PERSON DO YOU KNOW HOW TO FEED A CAT? NO? WELL NOT LIKE THAT YOU F****** IDIOT!

  17. 77
    Venetia on 24 May 2008 #

    TRY TO READ-A-BOOK YES, IT MUST BE VERY DIFFICULT FOR SOMEONE AS DUMB AS YOU GET A EFFING LIFE b****

  18. 78
    marc on 5 Jul 2009 #

    wat een dikke poes

  19. 79
    LIAKUKUH@YMAIL.COM on 10 Dec 2009 #

    IIIIIIIIIIIIIIIIII PENGENT KUCIENK GHEDHE GITJU…………..!!!!!
    MIAW MIAW

  20. 80
    NONAME on 10 Dec 2009 #

    WTF!!!!!!!!!!! Y DID YOU LET THAT KITTY GET SO BIG!!!!!??? ABUSERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  21. 81
    Karl on 17 Dec 2009 #

    I agree. Abusers! You should not be allowed to have animals.

  22. 82
    kyra on 12 Jan 2010 #

    you people are so mean, i don’t think i have ever met someone so cruel in my life, its a cat , and it was born that way… its not because of food!

  23. 83
    jessie on 12 Feb 2010 #

    o.m.g that cat is wow.

  24. 84
    Matt on 9 Sep 2010 #

    eat some more twinkies

  25. 85
    josh on 27 Oct 2012 #

    peak

1 2 3 All

Add your comment

(Register to guarantee your comments don't get marked as spam.)


Required

Required (Your email address will not be published)

Top of page